icon_radio

Notícies anteriors

LA RÀDIO TAMBÉ ES LLEGEIX...

NOVA FOTO del “Saps on és?” ATENCIÓ … 6, 5 i 4 punts pels tres primers !!!

Ja teniu una nova imatge del Vicens Martin. ATENCIÓ perquè, una setmana més, tenim bonus de punts. Ja us expliquem que si durant la primera jornada no hi ha encerts, o no es reparteixen tots els punts del bonus, aquests s’aplicaran la segona jornada. Les respostes a sapsones@gmail.com

fetxa_radioIgualada

Aquest dimecres es fa la cinquena jornada de l’Associació d’Esclerosi Múltiple de l’Anoia

La sala d’actes de l’Espai Cívi Centre acollirà demà una nova jornada que aquest any estarà dedicada a les dificultats laborals de les persones afectades per l’esclerosi múltiple.

fetxa_radioIgualada

La Unión Cultural Extremeña Anoia i l’Ajuntament d’#Igualada organitzen un viatge a Alcántara en motiu del seu agermanament

Amb el suport del consistori igualadí, l’entitat ha organitzat dos autobusos, per als dies 29,30 i 31 de març, en motiu de l’agermanament entre les dues localitats i coincidint amb la festa de la Romeria de la Virgen de los Hitos, d’Alcántara. El viatge, subvencionat pel consistori igualadí, s’adreça a aquelles persones interessades i empadronades a la capital de l’Anoia.

 

fetxa_radioIgualada

L’Ajuntament d’#Igualada proposa tres nous tallers formatius

La regidoria de Dinamització Econòmica del consistori igualadí, en el marc de la Xarxa Anoia Emprèn i amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona i de la Generalitat, proposa tres noves activitats formatives per l’acompanyament de persones emprenedores i la consolidació i el creixement d’empreses. El primer taller de formació, “10 coses que els autònoms han de saber i ningú els explica”, es realitzarà el dia 6 de maig i està adreçat principalment a persones emprenedores i professionals autònoms. La segona activitat, “Kit bàsic de comunicació per donar a conèixer el teu negoci”, es portarà a terme el 21 de maig. I finalment, el tercer taller, “El nou consumidor és 3.0. Com acomplir amb les seves expectatives” es farà els dies 4 i 11 de juny.

 

fetxa_radioIgualada

El tèxtil d’#Igualada es projecta al món amb una nova web i un micro-curmetratge

El Clúster Tèxtil i Moda d’Igualada ha posat en marxa la campanya “Igualada Fashion Go Digital”. Una iniciativa, impulsada per l’agrupació tèxtil FAGEPI amb la col·laboració de Fira d’Igualada, que inclou el nou portal web www.tricot.fashion i el micro-cumetratge “Knitting Dreams”.

fetxa_radioIgualada

ERC #Igualada proposa donar més suport al comerç local per generar ocupació i cohesionar la ciutat

La formació republicana proposa diferents iniciatives per millorar el petit comerç d’Igualada. Crear una moneda local pròpia, modernitzar els canals de venda digitals, renovar els espais de venda físics i crear una oferta de “lloguer social” per als locals d’ús comercial, són algunes de les propostes que fa la formació per tal de contribuir a fer un comerç local més competitiu.

fetxa_radioIgualada

L’Igualada Rigat derrota el Lleida per un clar 5-1 i ja és 5è a l’OK Lliga

Els arlequinats van sortir molt forts i Jordi Méndez va aconseguir dos gols molt seguits que deixaven el marcador amb un clar 2 a 0 al minut 7.

fetxa_radioIgualada

Derrota dramàtica del Monbus CB Igualada a Saragossa en rebre un 3+1 als últims segons

El Monbus Club Bàsquet Igualada va perdre a la pista de l’Olivar per 1 punt de diferència (76 a 75) amb un tir lliure addicional als últims segons.

fetxa_radioIgualada

El CF Igualada empata a 1 a Mollerussa tot i haver-se avançat al tram final

Malgrat l’empat, l’Igualada segueix 4rt a la classificació de Primera Catalana.

fetxa_radioIgualada

Alumnes de La Gaspar d’#Igualada participen del Projecte VIPELL, una declaració d’amor entre el vi i la pell

El projecte VIPELL neix de la col·laboració entre les dues entitats museístiques, el Museu de la Pell d’Igualada i el Vinseum de Vilafranca del Penedès, conjuntament amb les Escoles Municipals d’Art i disseny d’Igualada (escola La Gaspar) i de Vilafranca (escola Arsenal). La proposta ha consistit en la realització del disseny d’un producte de marxandatge que representés un testimoni d’amor entre el vi i la pell i que es podrà comprar a la botiga dels dos museus. L’objecte, d’edició limitada, ha estat el resultat de la fusió de l’essència del vi i de la pell com a productes representatius del seu territori. Un procés de creació que ha permès relacionar positivament estudiants i professionals més enllà de les aules.

fetxa_radioIgualada