icon_radio

RÀDIO Igualada notícies vespre

BLOG

L’Hospital Universitari d’Igualada impulsa noves activitats lúdiques per als pacients de l’àrea d’Atenció Intermèdia

Es tracta d’unes sessions lúdiques, organitzades amb el suport del voluntariat de Creu Roja Anoia, que es duran a terme cada dijous de 5 a 7 de la tarda i que inclouen jocs de taula, com el dòmino, el bingo o les cartes.

L’objectiu d’aquesta proposta és oferir als pacients espais de socialització i desconnexió, fomentant el benestar emocional i una millor experiència durant l’ingrés hospitalari.

Aquestes sessions se sumen a les activitats de manualitats que ja s’ofereixen cada divendres a la tarda a la sala d’estar de l’àrea. Ambdues iniciatives s’integren dins els programes de voluntariat del Consorci Sanitari de l’Anoia, coordinats des de la Unitat d’Atenció al Ciutadà, i responen a la voluntat d’humanitzar l’atenció i cuidar les persones més enllà del tractament clínic.

tornar_radioIgualada