RÀDIO IN Esports
BLOG
El CF Igualada femení s’estrena aquest dissabte contra l’exigent Europa en el Trofeu de Festa Major
El Club Futbol Igualada femení jugarà aquest dissabte el primer amistós de pretemporada contra l’Europa.
El conjunt blau s’enfrontarà a un rival exigent en un partit que coincidirà amb el Trofeu de Festa Major. Tot i que l’equip va començar a rodar tot just dijous passat, l’enfrontament ha de servir per comprovar l’estat de la plantilla en aquests primers dies de preparació.
L’entrenador de l’Igualada, José González, explica com es troba l’equip en aquest inici de pretemporada.
En aquest inici d’entrenaments, les igualadines ja treballen amb la mirada posada en el campionat de Tercera Federació, que començarà el 13 de setembre al camp de l’AEM de Lleida B. Mentrestant, disputaran quatre partits amistosos per arribar en les millors condicions possibles a l’inici de la competició. A banda de l’Europa, el 28 d’agost jugaran al camp de l’Ona Sant Adrià, el 2 de setembre rebran l’Europa B i acabaran la preparació el 6 de setembre a les Comes contra l’Ona Sant Adrià B.
José González assegura que han preparat una pretemporada pensada per arribar a punt a l’inici de la lliga.
El primer test de l’Igualada femení serà, doncs, aquest dissabte a les Comes contra l’Europa, en el Trofeu de Festa Major. L’enfrontament començarà a les 18 h.











