icon_radio

RÀDIO Destacats

BLOG

El Consell Comarcal crea l’Oficina d’Acompanyament Digital de l’Anoia

Aquest servei és un nou recurs de suport, acompanyament i capacitació en l’àmbit de la digitalització per ajudar a la ciutadania a fer tràmits a través d’Internet. Té com a objectiu evitar que la població que no està habituada a utilitzar aparells electrònics o a fer aquest tipus de tràmits deixi d’optar a ajudes per culpa d’aquest desconeixement.

El servei no només busca acompanyar els usuaris en els tràmits en línia sinó, també, formar-los i ensenyar-los com s’han de fer perquè, en un futur, no sigui necessari que el tornin a sol·licitar, és per això que, Cuadras, remarca que hauria de ser un recurs temporal.

L’Oficina d’Acompanyament Digital també té la col·laboració de la Diputació de Barcelona i compta amb una tècnica que serà l’encarregada de l’acompanyament i apoderament digital de la ciutadania.

El Consell Comarcal també ha volgut descentralitzar la localització d’aquesta oficina i evitar que tots els tràmits s’hagin de fer des de la capital. És per això que s’ha ubicat en tres poblacions diferents per poder arribar al conjunt de la comarca. Els dimarts de 9 a 2 del migdia estarà a la Sala Felip de Calaf, els dimecres al Teatre Foment de Piera, de 9 a 2/4 de 3 i a la seu del Consell Comarcal, a Igualada, els dijous de 8 a 3 i de 2/4 de 5 a 7 i els divendres de 8 a 3.

El servei ja està en funcionament i per poder-lo gaudir s’haurà de demanar cita trucant o enviant un WhatsApp al 610 280 811.

tornar_radioIgualada