icon_radio

RÀDIO Igualada notícies vespre

BLOG

El projecte europeu URBACT Retailink, per potenciar el comerç d’Igualada, passa a la segona fase

Els avaluadors del programa de la Unió Europea “URBACT III” han valorat positivament la feina feta durant els primers sis mesos del projecte RetaiLink. Es tracta d’una iniciativa que té l’objectiu de potenciar el comerç en ciutats mitjanes, a través del treball conjunt i l’intercanvi d’experiències entre deu municipis d’arreu d’Europa. A través d’aquest projecte liderat des d’Igualada, deu ciutats d’Europa comparteixen coneixements, experiències i bones pràctiques per a crear una estratègia comercial d’èxit. La segona fase d’aquest projecte tindrà una durada de 24 mesos, i servirà perquè cada ciutat elabori el seu Pla d’Acció Local, a mida de les seves necessitats. Aquest document estratègic es redactarà a partir del coneixement que s’extraurà de les reunions entre les ciutats sòcies i de les trobades dels Grups de Suport Local.

tornar_radioIgualada