RÀDIO Igualada notícies
BLOG
Els Moixiganguers somien en poder ajuntar per primera vegada, per Festa Major, el 3d9f i el 4d9f
Aquest diumenge dia 23 d’agost es farà la tradicional diada castellera de la Festa Major de Sant Bartomeu a Igualada amb la presència de la colla Joves Xiquets de Valls, els Xiquets de Reus, i la colla local, els Moixiganguers d’Igualada. L’inici de la diada està previst a les 12:15h a la Plaça de l’Ajuntament, i serà retransmesa, en directe, per Ràdio Igualada.
La cap de colla dels Moixiganguers, Mireia Prat, ha admès que el primer tram de temporada ha estat molt positiu, i afirma que s’han treballat molt bé els castells de nou. És per aquests motius que els morats aspiren en poder dur a plaça, per primera vegada en Festa Major, el 3d9f i el 4d9f. Dos castells que la colla ja ha descarregat, però que mai ho ha fet en una mateix diada. Tot i així, la cap de colla es mostra prudent, i destaca que els assajos d’aquesta setmana marcaran la viabilitat d’aquests dos castells. Mireia Part ha recordat que sempre és complicat tornar per la Festa Major quan hi hagut l’aturada per les vacances d’estiu.
Per la seva banda, la Colla Joves Xiquets de Valls vindrà a Igualada amb l’objectiu de descarregar algun Gamma Extra. El responsable de relacions institucionals de la colla, Jaume Galofré, apunta que per la Joves és un plaer venir a Igualada, i explica que és una de les places que tenen marcades al calendari.
En aquest mateix sentit es va expessar el sotscap de colla dels Xiquets de Reus, Joel Reche, qui va anunciar l’objectiu e descarregar tres castells de 8 aquest diumenge. Reche subratlla que la colla s’estima la plaça d’Igualada on les han passat de tots colors.











