RÀDIO Igualada notícies
BLOG
Els veïns del Poble Sec reclamen controls sobre les males olors i els sorolls que genera l’activitat de CGM “estem farts!!!”
L’Associació de Veïns del Barri del Poble Sec d’Igualada assegura que les molèsties procedents del Centre de Gestió Mediambiental Igualada, al polígon de les Comes, es mantenen malgrat les queixes presentades davant les administracions.
L’Associació de Veïns del Barri del Poble Sec d’Igualada reclama a les administracions competents que actuïn davant les males olors i els sorolls que, segons denuncia l’entitat, provenen de l’activitat del Centre de Gestió Mediambiental Igualada (CGM), situat al polígon de les Comes, a tocar del Parc Central.
En una publicació a les xarxes socials, l’associació afirma que els veïns i veïnes del barri fa temps que suporten aquestes molèsties i que les han denunciat «reiteradament» davant les administracions competents. Segons l’entitat, però, les queixes presentades no han comportat fins ara una solució efectiva.
L’associació assegura que no es tracta d’una molèstia puntual, sinó d’un problema que, segons exposa, afecta la vida quotidiana dels veïns «24 hores al dia i 365 dies l’any».
Davant d’aquesta situació, l’entitat reclama inspeccions i controls sobre l’activitat, així com una avaluació objectiva de l’impacte de les olors i el soroll. També demana que es determini l’origen i l’abast de les molèsties i que s’apliquin «mesures correctores contundents i immediates» en cas que es constati qualsevol incompliment.
L’Associació de Veïns del Barri del Poble Sec també reclama informació pública i transparent sobre les actuacions que s’hagin dut a terme i els resultats obtinguts.
En la seva comunicació, l’entitat es dirigeix específicament a l’Ajuntament d’Igualada, l’Agència de Residus de Catalunya i la Generalitat de Catalunya, als quals demana que «assumeixin les seves responsabilitats i actuïn amb contundència».
La reclamació es tanca amb una crida de l’associació a posar fi a les molèsties denunciades i amb la demanda d’una solució davant el que considera un problema que afecta els veïns del barri.











