icon_radio

RÀDIO Igualada notícies vespre

BLOG

La Biblioteca Central d’Igualada celebra el mes de la poesia amb presentacions de poemaris i una exposició dedicada a Machado

Coincidint amb la celebració del Dia Mundial de la Poesia, el 21 de Març, l’equipament presentarà tres novetats editorials de poesia i es farà una exposició dedicada a Antonio Machado, per commemorar els 150 anys del seu naixement.

Els poemaris que es presentaran seran «Abrir la grieta» de Maria Arnedo, el 7 de març; «L’estrany», d’Esteve Miralles, el divendres 14 de març; i «Déu toca el saxo al bar dels homes tristos vestit de lluna plena», de Jordi Pujol, el divendres 21 de març.

D’altra banda, durant tot el mes de març es podrà visitar l’exposició «Ligero de equipaje», que fa un repàs al llegat poètic d’Antonio Machado, a través dels seus poemes més emblemàtics.

A més de la poesia, la història també tindrà un pes important en l’agenda del mes de la Biblioteca Central, amb la presentació d’un assaig sobre els deportats als camps nazis i la última xerrada del cicle dedicat a la II Guerra Mundial.

Podeu trobar més informació sobre les diferents activitats que es faran a la Biblioteca Central al llarg del mes de març al web bibliotecaigualada.cat.

tornar_radioIgualada