
RÀDIO Destacats
BLOG

La Coll@nada organitza una Festa Major Alternativa amb més de 30 d’activitats per a tots els públics
L’Associació Juvenil ha presentat les seves propostes per de la Festa Major Alternativa d’Igualada 2024, que es celebrarà del 18 al 26 d’agost. Havaneres, karaoke, la Tria de les Espurnes, els Jocs Bèsties, activitats infantils, punxadiscos i els concerts de Svetlana, F.E.M & the F.A.M i White Perill són algunes de les propostes de la Coll@nada per la festa d’enguany.
Una de les novetats és que tota la informació sobre la programació es podrà trobar a la nova web de l’entitat lacollanada.cat. Des de l’entitat asseguren que han treballat perquè sigui una eina útil i accessible per a tothom, on es podran consultar els horaris de les activitats, les ubicacions i tota la informació necessària per gaudir al màxim de la festa.
D’altra banda, aquest any la Festa Major Alternativa de la Coll@nada també ha introduït canvis en l’Operació Cigró per tal de gestionar l’activitat d’una manera més eficient. Aquest any els tiquets per participar es podran comprar el diumenge 18 d’agost, al Casal Popular El Foment. El dimarts dia 20 s’obrirà un formulari que servirà perquè l’organització assigni les taules i d’aquesta manera no caldrà que es facin cues el dia de l’activitat.
Pel que fa el lema triat per la Coll@nada per la festa d’enguany és “Davant del col•lapse, SOM REFUGI”, amb el que volen reivindicar la seva lluita contra el capitalisme, el feixisme i el canvi climàtic, entre d’altres.
Alhora des de la Coll@nada critiquen també que aquest any l’Ajuntament els ha exigit signar un conveni jurídic conforme organitzen les activitats de festa major amb el seu “suport” i consentiment. Segons l’Associació Juvenil aquesta imposició és una maniobra per col·locar el seu segell de control sobre les activitats que ells organitzen de manera autogestionada.
Per últim, durant la presentació de la Festa Major Alternativa d’Igualada 2024 també s’ha donat a conèixer el cartell d’aquest any, que és obra d’Adrià Soler.