icon_radio

RÀDIO Igualada notícies vespre

BLOG

La Mancomunitat de la Conca d’Òdena crea un grup de mares d’adolescents per compartir experiències i reflexions sobre la criança

El Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD) de la Mancomunitat organitza un grup de trobada adreçat a mares de nois i noies adolescents amb l’objectiu d’oferir un espai per compartir vivències, reflexionar sobre la criança durant aquesta etapa i trobar eines per afrontar els reptes que planteja.

Les trobades tindran lloc els dimarts 4, 11, 18 i 25 de febrer de 17.15 a 18.45 h, al Centre Cívic de Fàtima. Les inscripcions són gratuïtes i es poden formalitzar al telèfon 667 90 37 32 o al correu electrònic siad@micod.cat.

L’activitat estarà dinamitzada per una de les psicòlogues del SIAD i abordarà les dificultats i oportunitats de l’adolescència des d’una perspectiva feminista i interseccional.

Per facilitar la participació, hi haurà servei de cangur gratuït al mateix Centre Cívic de Fàtima, exclusivament per a dones d’Igualada i per infants de 3 a 9 anys, que requereix reserva prèvia a través del web  serveicangur.igualada.cat.

 

 

tornar_radioIgualada