icon_radio

RÀDIO Igualada notícies vespre

BLOG

La Sala municipal d’exposicions acull, des del 12 de desembre fins a finals de festes de Nadal, la 47a edició de La Pintura com a Hobby

El Departament de Cultura de l’Ajuntament d’Igualada organitza un any més l’exposició col·lectiva 47a edició de La Pintura com a Hobby, un esdeveniment centrat en potenciar l’activitat artística no professional.

Per poder participar en el saló caldrà que la persona que vol exposar tingui 50 anys o més i sigui l’autora de la pintura; el quadre ha d’haver estat pintat a partir del gener del 2021 i en quant a les mides, tota l’estructura -marc o quadre vist- no pot superar els 65 cm d’amplada.

Amb relació a la inscripció, n’hi haurà prou en presentar-se amb una sola obra a La Sala, sala municipal d’exposicions, al carrer Garcia Fossas, núm. 2, baixos, el dimecres 11 de desembre, de 9 h a 11 h i de 18 h a 20 h. En el moment d’entregar la peça caldrà donar les dades següents: nom i cognoms, adreça, correu electrònic i número de telèfon. Si el treball que es deixa és d’un familiar caldrà també, facilitar-ne les dades.

Davant la gran participació de la passada edició, en la qual es van exposar més d’una seixantena d’obres, aquest any es vol ampliar la convocatòria amb una segona recollida de quadres per tal de comptar amb més mostres.

tornar_radioIgualada