icon_radio

RÀDIO Igualada Capital(repetició)

BLOG

L’Ajuntament d’Igualada ofereix cinc sessions formatives sobre la facturació electrònica adreçades als seus proveïdors

Segons la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’Impuls de la Factura Electrònica i Creació del Registre Comptable de Factures al Sector Públic, aprovada pel Congrés dels Diputats, s’obliga a les persones jurídiques proveïdores que hagin lliurat béns o prestat serveis a l’Administració Pública a expedir i remetre la factura, a partir del dia 15 de gener del 2015, només en format electrònic i a la seva presentació a través d’un punt únic telemàtic d’entrada. Adaptant-se a la normativa, l’Ajuntament d’Igualada adoptarà la factura electrònica a partir d’aquesta data.

Els proveïdors de la corporació que siguin societats anònimes, de responsabilitat limitada o unions temporals d’empreses i que estiguin interessats a conèixer la nova mecànica de facturació, poden assistir a les diferents sessions formatives que es duran a terme la propera setmana a la sala d’actes de l’edifici Ig-nova Empresa (Av. Mestre Montaner, 86). Tindran lloc el dijous, 11 de desembre, a les 9, les 11 i les 13h, i el divendres, 12 de desembre, a les 9 i a les 11h.

Les inscripcions es poden fer mitjançant el formulari a l’apartat de la regidoria d’Hisenda i Interior del web www.igualada.cat o bé trucant al telèfon 93 803 19 50.

tornar_radioIgualada