
RÀDIO Igualada notícies vespre
BLOG

L’atleta del CA Igualada Petromiralles Lucía Molina acaba 4a al salt de llargada al Campionat d’Espanya Sub-18
L’atleta del Club Atlètic Igualada Petromiralles Lucía Molina acaba en quarta posició al salt de llargada corresponent al Campionat d’Espanya Sub-18.
La saltadora del CAI va fer una marca de 5,55 metres i es va quedar a només 4 centímetres de la medalla de bronze. La campiona d’Espanya va ser l’atleta del València Luna Arnas amb 6,01 metres. La medalla de plata va recaure en la saltadora del l’Alcampo Scorpio Carlota Nsue, amb 5,75 metres. Per la seva part, la tercera classificada va ser Carla Garcia de l’Atlètic Arroyomolinos, amb 5,59 metres.
El campionat d’Espanya Sub-18 es va disputar a Màlaga. També hi van prendre part 3 atletes més del Club Atlètic Igualada Petromiralles: als 3.000 metres obstacles Pol Carrera va acabar en sisena posició final amb un temps de 5’58”25. Per la seva part, al salt de perxa Jana Planell va acabar vuitena amb 3,45 metres i Etna Torras, novena, amb 3,30 metres.