RÀDIO IN Esports
BLOG
L’Igualada Rigat, convencut que no fallarà aquest dimarts a les Comes contra el Voltregà (20.30 h), en el partit decisiu per passar a semifinals
L’Igualada Rigat espera guanyar avui el Voltregà a les Comes i classificar-se per a les semifinals del play-off pel títol de l’OK Lliga.
L’eliminatòria de quarts de final al millor de tres partits es troba empatada a un de manera que aquest vespre es durà a terme el partit decisiu. El primer partit va acabar amb empat a zero i es va haver de decidir a la tanda de penals. El segon enfrontament, disputat dissabte passat, va acabar amb 6 a 4 per als de Sant Hipòlit, però amb nombroses ocasions de perill. Ara intentaran repetir el mateix bon joc, tot i que com a punt postiu tindran el factor pista a favor, un fet fonamental per al conjunt arlequinat.
El jugador de l’Igualada Marc Carol assegura que el partit d’avui és imprevisible.
El partit decisiu contra el Voltregà es jugarà avui a les Comes i començarà a les 20.30 h.
Foto: Xavi Garcia












