icon_radio

RÀDIO Destacats

BLOG

L’Oficina d’Acompanyament Digital del Consell Comarcal de l’Anoia ha realitzat més de 200 atencions en els seus dos primers mesos d’activitat

Els tràmits més demandats per la ciutadania són gestions relacionades amb la Seguretat Social i els serveis d’ocupació i l’alta en sistemes d’identificació digital. Aquest nou recurs de suport, acompanyament i capacitació en l’àmbit de la digitalització pretén ajudar la ciutadania a fer tràmits amb l’Administració a través d’Internet.

Pel que fa al perfil de les persones que en fan ús, majoritàriament estan compreses en les franges d’edat que van dels 41 als 50 anys i dels 51 als 60 anys i, pel que fa al gènere, es reben consultes pràcticament en la mateixa mesura tant per part de dones com d’homes.

L’Oficina d’Acompanyament Digital de l’Anoia compta amb una tècnica que ajuda les persones interessades en el procés dels tràmits digitals. Per demanar cita: trucant o enviant un missatge de WhatsApp al número 610 280 811.

tornar_radioIgualada