icon_radio

RÀDIO Igualada Capital(repetició)

BLOG

Munich, Rec.0, Fira d’Igualada i Punto Blanco expliquen les claus de l’èxit de la seva comunicació

Representants d’aquestes tres empreses i també de Fira d’Igualada van protagonitzar aquest passat divendres, en el marc de l’acte de lliurament dels VII Premis Gabinets de Comunicació, la taula rodona “Invertir en comunicació, un bon negoci”. El debat va comptar amb la participació del president de Fira d’Igualada, Joan Domènech; el cofundador de Recstores, Ramon Enrich; el conseller delegat de Bern2run, holding que inclou la marca Munich, Xavier Berneda; i el director general de Punto Blanco, Josep Ignasi Reixach. Tots ells van debatre sobre la importància de la comunicació en el món actual i van explicar les seves pròpies experiències.

Així, Joan Domènech, va destacar que només constituir la nova junta de Fira d’Igualada, van cercar una persona que es fes càrrec de la comunicació de l’entitat.  Per la seva part, Ramon Enrich, va parlar del Rec.0 i va destacar que la creativitat és el punt clau de les campanyes de comunicació d’aquest esdeveniment.  Des de Bern2run,  holding que inclou la marca Munich, en canvi, aposten per centrar les seves campanyes de comunicació en la imatge més que no pas en la paraula.  Per últim, el director general de Punto Blanco, Josep Ignasi Reixach, va lloar la feina dels periodistes i va remarcar com aquesta s’ha anat adaptant al pas dels temps.

La taula rodona “Invertir en comunicació, un bon negoci” es va dur a terme en el marc del lliurament del VII Premis Gabinets de Comunicació del Col·legi de Periodistes de Catalunya, que en aquesta edició han premiat a la Taula d’Entitats del Tercer Sector Social de Catalunya, a CatPress i a Belén Giménez, responsable de comunicació de la Fundació Banc dels Aliments de Barcelona.

tornar_radioIgualada