icon_radio

RÀDIO Igualada notícies vespre

BLOG

Nous tallers gratuïts per a persones emprenedores i empreses

El Departament de Dinamització Econòmica de l’Ajuntament d’Igualada, en el marc de la Xarxa Anoia Emprèn, i amb la col·laboració de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic de la Diputació de Barcelona, proposa diverses activitats formatives per a l’acompanyament de persones emprenedores i la consolidació i el creixement d’empreses. Per motius de prevenció i atesa la situació sociosanitària actual, les activitats es realitzaran de manera virtual a través de les plataformes Zoom i Teams.

El primer taller de formació, Ho estic fent bé? Els indicadors clau de gestió de la pime o autònom, permetrà aprendre a mesurar el desenvolupament global de l’empresa a partir d’uns indicadors clau.

En el decurs de les sessions s’analitzarà què són els indicadors clau de gestió, els seus àmbits, característiques i per a què serveixen; quins són els principals indicadors o KPI (Key Performance Indicators); com es calculen i com i quants indicadors triar.

El taller, adreçat a persones responsables de petites empreses i persones autònomes, serà impartit per Sergi Cañellas de l’empresa D’Aleph Formación, SL. L’activitat té una durada de 8 hores i es realitzarà els dies 12, 14, 19 i 21 d’abril de 10 a 12 h.

La segona activitat, Com negociar en contextos difícils, té per objectiu aprendre a negociar en un context on no tenim el rol de poder. En el decurs de la sessió s’analitzarà què és una negociació, com donar sensació de poder, la importància del MAAN (Millor Alternativa a un Acord Negociat), quin llenguatge fer servir a la negociació, com tenir autocontrol d’emocions en una negociació difícil, com detectar els trucs i tàctiques de pressió de l’altra part i, finalment, les 5 tècniques de tancament en una negociació.

L’activitat està adreçada principalment a autònoms i personal directiu i de vendes i anirà a càrrec de Mònica Mendoza, experta en l’àrea comercial i professora de la UAB, la UOC, EAE Business School i ESADE Alumni en l’àmbit del màrqueting i les vendes. La sessió té una durada de 5 hores i es realitzarà el dia 27 d’abril de 9 a 14 h.

La tercera activitat, Com fer l’estudi de mercat de la teva idea de negoci, permetrà proporcionar una metodologia que permet recollir totes les dades necessàries per facilitar la presa de decisions. Aquestes dades expliquen quina és la informació crítica, quines fonts d’informació estan disponibles i fan possible realitzar un anàlisi per tal dequantificar el mercat, definir els nostres clients i poder prendre les mesures més adequades per determinar la viabilitat de la idea de negoci.

En el decurs de la sessió s’analitzarà qui són els meus clients, què vol dir viabilitat (viabilitat legal, tècnica, econòmica, comercial, financera i social); què vol dir la mida del mercat, quina és la mida crítica i mètodes per calcular la mida; i, finalment, les fonts d’informació per determinar on trobar la informació que necessito.

L’activitat està adreçada principalment a persones emprenedores que tinguin un projecte o una idea empresarial o petites empreses que comencin la seva activitat i anirà a càrrec d’Eulàlia Balañà, amb més de 20 anys d’experiència en la creació i consolidació d’empreses i especialitzada en la gestió comercial, estudis de mercat i màrqueting. La sessió tindrà lloc dia 3 de maig de 9:30 a 14h. Els tallers de formació són gratuïts i les places limitades. Podeu veure el programa complet dels cursos i formalitzar les vostres inscripcions a través de l’enllaç web https://www.ignovaigualada.com/aula . Per a més informació, podeu contactar amb IGNOVA Tecnoespai al 93 806 65 55.

tornar_radioIgualada