icon_radio

RÀDIO Destacats

BLOG

Novetats importants en el Rec.12 que arriba a Igualada del 4 al 7 de novembre

Ja és la tretzena edició d’un festival de moda que va començar com un experiment de retail i que compta amb marques de primer nivell com Adidas, Desigual, Levi’s, Sita Murt, Pepe Jeans, Mango, Lacoste, Lupo Barcelona, i fins a setanta més. Amb elles, el Rec.0 converteix les velles adoberies en pop up stores de moda.

El barri industrial del Rec d’Igualada és l’escenari del Rec.0 Experimental Stores, que torna, com sempre, amb novetats. Aquest novembre s’estrena l’Urban Village, on s’hi instal·larà la moda més urbana amb Adidas, Loreak Mendian, Two Thirds, Costalamel, Visual Poetry Barcelona o Dütch Delight, unes marques que vendran els seus estocs al costat de rampes, sessions de DJ, food trucks i una barra Estrella Damm, patrocinador oficial de l’esdeveniment. En aquest espai també s’estrena l’Urban pop up, un nou espai efímer que comptarà amb una marca de moda urbana cada dia diferent, com Kaotiko Barcelona, WAU, Gas Monkey Garage i WeSC.

Al barri del Rec tornen, una edició més les marques com Franklin&Marshall, Nudie Jeans, Pepe Jeans kids, Miss Me, Punto Blanco, Javier Simorra, LTB Jeans, Antonio Miró, Misako, Redskins, New Zealand Auckland, Dockers, Boxley, Ingrid Munt, Catherine Parra, Messcalino, Textura amb roba de la llar i les sabates de Kickers, Satorisan i Kupuri, entre d’altres. A més, s’incorporen Indi&Cold i Torras. Per primera vegada, Rec.0 comptarà amb una pop up store dedicada al Secret Market de Privalia. El món online i el carrer es trobaran en una pop up molt especial, formada per estocs de diverses marques de moda i complements.

El disseny més alternatiu serà al market dels dissenyadors, amb els vestits vintage de SusiSweetDress, i la moda de Txell Miras, Josep Abril, Miriam Ponsa, Who, Gorni Kramer, Jordi Rafart, Toni Francesc, Veneno en la Piel i el dissenyador guanyador del concurs Time Out. L’altre epicentre de la moda més emergent és el Rec Pop Up Day Estrella Damm, que cada dia compta amb un dissenyador o marca diferent. Aquesta edició ve amb convidats de luxe com Becksöndergaard, Colmillo de Morsa i Martitoro.

Buff, Grifone, Tsunami i Fox Head continuen sent les marques líders de la zona esportiva del Rec.0, que aquest any estarà al costat del RecKIDS, amb Petit Bateau i Canada House i l’espai infantil amb les marques yporqué, Piu et Nau, Molo, Little Lia by Beth, Little Creative Factory, Mon Marcel, Micu Micu, Al agua patos i Mamadú.

Rec Street Food, el festival del menjar de carrer

Rec.0 és passejar, comprar i… menjar. El Rec Street Food es consolida, amb una trentena de food trucks seleccionats amb molta cura. Cada food truck aporta algun valor nou en gastronomia, formant un conjunt gourmet molt atractiu.

La música també és protagonista al Rec.012

L’oferta cultural paral·lela a les pop up stores és un dels èxits del Rec.0 i en aquesta edició es reforça amb més músics com la Beth, XY, Karol Green i Santi Careta, o InnerCut, entre d’altres, que actuaran repartits als dos escenaris Estrella Damm. El concertMovistar, que aposta per la música més indie, serà protagonitzat pel grup Mujeres. A més, al Rec.0 també s’hi programen sessions de DJ, tallers infantils i xerrades, on destaca la presentació del darrer llibre 813 de la il·lustradora Paula Bonet, que hi serà present, i la de l’últim de Jair Domínguez, 99 personatges que has de conèixer per entendre el món, que serà al Rec.0 amb el periodista Quim Morales. Una edició més, torna el Rec Meeting, aquesta vegada sota la temàtica “Idees per barris vells”.

Una de les novetats d’aquesta edició és l’APP, l’aplicació mòbil per iphone i android, que ha comptat amb una renovació i eines de geolocalització per facilitar l’experiència de compra al visitant del Rec.0.

Rec.0 Experimental Stores desenvolupa la seva comunicació a través de la pàgina web (www.rec0.com) i les xarxes socialsFacebook , Twitter i Instagram.

tornar_radioIgualada