
RÀDIO Igualada notícies vespre
BLOG

Òmnium Anoia i La Sala, sala municipal d’exposicions, acullen la mostra “Xesco Boix encara canta!”
L’exposició, dedicada al cantant i compositor infantil, està dividida en dues parts: una que ja ha obert les seves portes al Local Òmnium Anoia i una altra que es podrà veure a La Sala municipal d’exposicions, a partir d’aquest dijous.
Pel que fa a la part de l’exposició ubicada a la seu d’Òmnium, aquesta acull imatges, objectes singulars i audiovisuals que fan memòria de la trajectòria artística del cantant. D’altra banda, a La Sala municipal d’exposicions, es podran visionar lones que repassen part de la seva biografia, edicions en casset, entre altres elements, que pretenen retratar la figura de Xesco Boix.
Aquesta exposició, que s’emmarca en els actes de Mostra Igualada, es podrà veure fins al divendres 11 d’abril al Local d’Òmnium Anoia i fins al diumenge 13 d’abril a La Sala municipal d’exposicions.
La mostra de la sala municipal d’exposicions s’inaugurarà oficialment aquest divendres, a les 6 de la tarda.