icon_radio

RÀDIO Igualada Capital(repetició)

BLOG

24 establiments de la Conca d’Òdena formaran una ruta del Gin-tònic

Cuina oberta / Actualitat 

Des del divendres 10 d’octubre i fins el diumenge 2 de novembre, 22 establiments d’Igualada i 2 de Sta. Margarida de Montbui i Òdena oferiran a tots els seus clients, a uns preus especials, combinats de categoria, diferents, especialment pensats per aquesta ruta. Els establiments adherits rebran a més una formació especialitzada sobre la preparació de combinats amb les tòniques de Schweppes.

El Schweppes Gintour Igualada permet als 24 establiments participants, oferir durant 4 caps de setmana combinats especials a preus de promoció pel Gintour a més a més de productes i activitats complementaries, per fer d’aquesta iniciativa no només un catàleg de combinats selectes sinó tota una programació de quatre setmanes que ha de portar moviment i negoci als locals de la ciutat. Hi haurà maridatge de gintònics, concerts, Ginpàdel… una oferta molt completa que es podrà seguir a la pàgina web de la Unió Turística i a les xarxes socials. El cap de zona de Schweppes, David Perataula, ha explicat que la marca va començar aquest tipus d’accions fa uns quatre anys “de la mà dels gremis d’establiments amb la intenció de dinamitzar el sector de l’hosteleria”. Sobre el funcionament d’aquests tours en altres localitats, Perataula diu que el resultat més habitual és “que alguns acaben descobrint locals de la seva zona on no hi havien anat mai”.

Els consumidors que participin d’aquesta promoció, disposaran d’un passaport, que trobaran als mateixos locals participants i a diversos comerços de la ciutat que hauran de timbrar al local on facin les consumicions del Gintour fins a un màxim de tres i podran aconseguir els premis de la promoció.

Una vegada aconseguits els tres segells, i havent escollit el millor combinat d’entre aquests tres, es podrà dipositar el passaport amb les dades personals dins la urna que tots els locals tindran a la vista del públic, i d’entre tots els participants Schweppes sortejarà 16 premis:

– Un dinar per a dues persones en un dels restaurants associats a la Unió Turística Anoia.
– Dues degustacions-formacions a casa teva per a 10 persones amb un cocteler professional.
– Un accés per a 4 persones al Karting Parcmotor de Castellolí, el millor circuit de Catalunya.
– 6 packs de 24 tòniques Schweppes Pimienta Rosa, per a que sorprenguis als teus convidats amb un dels premium mixers més sorprenents.
– 6 packs de 6 copes especials Schweppes, per a que preparis a casa els teus combinats com un autèntic professional.

Aquesta iniciativa compta amb el suport de l’Ajuntament d’Igualada i el patrocini de Can Busqué. El president de la Unió Turística Anoia, Manel Pla, ha explicat que aquesta és la primera acció “contundent” del nou gremi i que, en funció de l’èxit, es plantejaran la celebració d’una segona edició.

El programa gastronòmic i de restauració de Ràdio Igualada, ‘Cuina oberta’, parlarà extensament sobre aquesta GinTour Igualada en la seva edició del dissabte dia 11 d’octubre, a partir de les 12 del migdia. Ho farà amb Bernat Dàmaso, propietari del ‘Nits de Taverna’, membre de la Unió Turística Anoia i participant al GinTour.

tornar_radioIgualada