icon_radio

RÀDIO Destacats

BLOG

L’atenció no COVID als CAPs es fa molt millor ara que no pas durant la primera onada

Aquest és el missatge que es vol enviar des de l’Atenció Primària a la ciutadania. La directora del CAP Igualada Urbà, la doctora Dolors Bassas, afirma que durant la primera onada de la pandèmia, la gran majoria de l’atenció que es feia al CAP estava relacionada amb la COVID, però ara, amb l’experiència adquirida, es pot donar un bon servei d’atenció mèdica a tot tipus de pacient.

Des de l’atenció primària es remarca que els pacients i usuaris tenen diferents maneres de contactar amb el seu CAP. La directora del CAP Igualada Urbà apunta que l’atenció telefònica per després derivar-te a la teva infermer/a o metge/metgessa de capçalera és una de les maneres. Aquelles persones que truquen al CAP les atén el personal administratiu, i després el pacient rep la trucada del metge per resoldre el seu dubte.

Una altra opció és dirigir-se a les instal.lacions del mateix CAP en el cas que sigui una urgència; presentar dolor toràcic, fer-se un esquinç, o qualsevol patologia que faci indispensable traslladar-se al CAP.

Finalment, el portal d’internet La Meva Salut és una altra de les opcions per contactar amb el teu personal mèdic. El portal, a més, et permet enviar documents com analítiques o fotos perquè siguin analitzades pel personal del CAP.

tornar_radioIgualada