icon_radio

RÀDIO Igualada notícies vespre

BLOG

L’Oficina d’Informació al Consumidor del Consell Comarcal de l’Anoia ha efectuat més de 3.000 actuacions l’any 2021

L’ens comarcal fa un balanç de la seva activitat amb motiu del Dia Mundial de les Persones Consumidores. En els darrers 12 mesos, l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor ha resolt unes 3.000 accions, entre les quals s’hi troben consultes de la ciutadania i les empreses locals, queixes i reclamacions i resolució d’expedients per laude a través de la Junta Arbitral de Consum de Catalunya.

Atenent als sectors, la majoria de reclamacions estan relacionades amb les companyies de telefonia, seguides dels viatges, subministrament elèctric i les vendes per Internet. El conseller de l’àrea de Consum, Jordi Cases, destaca que “l’oficina comarcal de suport a les persones consumidores és una eina de fàcil accés i d’utilització cada cop més freqüent”. Cases també assegura que des del Consell Comarcal, seguiran aposant per defensar els drets de les persones consumidores, especialment en el moment actual, en què proliferen noves formes de comerç.

tornar_radioIgualada