icon_radio

RÀDIO Igualada notícies vespre

BLOG

Quan el mòbil fa de cambrer : El restaurant Bitok d’#Igualada posa en marxa una aplicació web que prima la seguretat dels seus clients

La Covid-19 va acarnissar-se amb Igualada i els seus pobles veïns -la Conca d’Òdena. Això no obstant, tot i que encara queda molta feina per fer, de mica en mica la zona es va recuperant i torna a la normalitat després d’haver patit els estralls de la pandèmia i el seu conseqüent i dur confinament. Conscients de la importància d’una desescalada amb garanties, restaurants com el Bitok, situat a la plaça de Cal Font d’Igualada, s’han adaptat per mirar de garantir al màxim la seguretat dels seus clients, modernitzant el seu model de negoci fent ús de les noves tecnologies.

El restaurant Bitok va reobrir la terrassa del seu establiment el passat dia 26 de maig i des de llavors ha posat en marxa una aplicació web que permet que els clients facin les seves comandes sense aixecar-se de la cadira, evitant cues, i garantint al màxim la seva seguretat. Adaptant-se als nous temps, el restaurant ha capgirat la seva anterior filosofia. Fins a la pandèmia, els clients havien d’agafar paper i llapis per apuntar el que volien menjar, anar a demanar a la barra i pagar abans de degustar els menjars.

Ara, la cosa ha canviat. Els clients del Bitok disposen d’una aplicació web molt pràctica que converteix el mòbil en el seu assistent; s’estalvien així cues i no entren en contacte amb altres persones. Gràcies a l’aplicació, els clients trien el menjar  que volen, saben en tot moment l’import i coneixen quina és la seva posició en la cua virtual que es crea; finalment, se’ls avisa de quan poden pagar i del preu final. Això sí, com sempre el menjar el porten a taula els amables professionals del restaurant.

L’aplicació, creada pel programador basc resident a Londres Jon Kepa Longarte, ha estat molt ben rebuda per part dels clients del Bitok.

tornar_radioIgualada