icon_radio

RÀDIO Igualada notícies vespre

BLOG

Segons Aigua de Rigat, els usuaris d’Igualada valoren amb un notable la gestió del seu servei

Segons l’empresa, així ho evidencien les enquestes de satisfacció del 2018, que han comptat amb una mostra de 100 persones del municipi i que té un nivell de confiança dels resultats del 95,5%. En concret, la puntuació mitjana del servei, segons aquesta enquesta que es va realitzar telefònicament entre agost i octubre del 2018, és de 7,94 punts sobre 10. Entre els aspectes que valoren més positivament els usuaris es troba, l’atenció rebuda per part de la companyia, la continuïtat en el subministrament i la pressió amb la qual arriba l’aigua a la seva llar. Així mateix destaquen que, un 87% dels enquestats, recomanaria la seva empresa subministradora d’aigua i que un 79% seguiria amb la seva companyia d’aigua si tingués capacitat d’elecció, davant d’un 2% que es manifesta contrari. Els hàbits de consum d’aigua són un altre assumpte a destacar dins la gestió del servei del municipi. Segons Aigua de Rigat,  a Igualada, el 19% de les llars beuen aigua directament de l’aixeta.

tornar_radioIgualada